divendres, 16 de novembre del 2012

EL PIRATA BARBAGOOGLE

Tenim BONES NOTÍCIES !!!
Aquesta setmana hem rebut un comentari en el nostre blog que diu així:

Hola pirates!!! Sóc el pirata Barbagoogle i vinc dels set mars cibernètics, m'ha agradat tant el vostre himne que m'he quedat bocabadat i sense voler he clicat el botó automàtic i estic anant rumb a la vostra classe.
La meva tripulació i jo tenim moltes ganes de coneixer-vos!!!
JA JA JA JA Fins molt aviat...


I avui hem tingut una gran SORPRESA!!! i estem molt contents i emocionats.  Ens ha arribat una carta a la classe del Pirata Barbagoogle que ens dóna pistes per anar seguint.Volem compartir amb vosaltres les nostres aventures, que de ben segur us agradaran tant com a nosaltres.
Us anirem informant de les nostres emocions.
Esteu ben alertes i amb els ulls ben oberts !
Fins la propera !!!


2 comentaris:

  1. LA LAIA M'HO HA EXPLICAT DE SEGUIDA QUE HA SORTIT DE L'ESCOLA!!! PERÒ QUINA EMOCIÓ!!! JA ENS ANIREU EXPLICANT QUÈ MÉS US ESCRIU!!! ESTEREM ATENTS!!
    NEUS (MARE DE LA LAIA S.)

    ResponElimina
  2. Que emocionant! No cal dir que en Barbagoogle ha estat el tema de conversa de tot el cap de setmana. Tots estan molt encuriosits.
    En Ricard explicava que qui va portar la carta va sortir com un llamp, i que no el vau poder veure. Seguirem amb atenció el bloc per saber quan hi ha més notícies.

    Marta.

    ResponElimina