dijous, 6 de juny del 2013

LES FIGURES GEOMÈTRIQUES

Hem tingut la gran sort de tenir a la classe la Sandra. Ha preparat amb il.lusió la seva Unitat Didàctica i hem estat treballant les figures geomètriques a través de l’entorn proper. Per això, primer de tot, hem pensat quines figures coneixíem i hem fet un petit joc: Per grups hem buscat diferents figures per la classe (quadrat, cercle, triangle, rectangle...) i n’hem trobat moltíssimes! Després hem mirat unes imatges de paisatges i hem vist que hi ha figures per tot arreu! Als edificis, a la natura, ... També hem conegut un pintor molt peculiar, Kandinsky, que es dedicava a observar els paisatges, tal i com nosaltres hem fet, i dibuixar-los a partir de formes geomètriques. Hem pogut analitzar un dels seus quadres ‘’Negre i violeta’’. Després de conèixer aquest pintor, ens hem animat i hem dit: per què no fem un quadre nosaltres? Hem preparat moltíssims elements, de diferents figures geomètriques i amb diversos materials. Ens hem posat mans a l’obra, i quin quadre més meravellós ens ha quedat, l’hem titulat ‘’El vaixell pirata’’.



Sandra ens has ajudat molt, hem aprés moltes coses i ens ho hem passat molt i molt bé.
Segur que seràs una bona mestra ! Felicitats i gràcies per tot !!!

4 comentaris:

  1. Una activitat a P5, inspirada en Kandinsky. Em quedo sense paraules i només puc dir una cosa, em feu molta enveja sana, per tenir aquestes Mestres.

    Sandra, moltes gràcies per tot el que has fet.

    Ana Lupe (mare Mirlene)

    OLA COMO STAS NOS ESPLIKAS MUCHS COSAS. MIRLENE

    SANDRA AS ESPLICADO MUIBIEN

    ResponElimina
  2. Hola pirates! Moltes gràcies per tot, m'heu ajudat a aprendre moltissim per ser una futura mestra ben aviat! Ara ja queda ben poc, i em poso contenta perquè sou un grup molt maco que ha treballat de valent, però us trobare moltissiiiiim a faltar! Tots els riures, les alegries i l'amor que m'heu donat no té preu!!!
    Gràcies Pilar, sobretot, per haver-me ajudat tant a l'hora de realitzar la meva intervenció i per acollir-me tan i tan bé a l'aula!

    Molts petons super forts pirates!!!

    Sandra

    ResponElimina
  3. Jo ja he trobat el meu tresor pirata! Sou tots vosaltres!!!!!

    Sandra

    ResponElimina
    Respostes
    1. ola pila magadat las culonias tôt als viacas i al munasti Adeu pila eva

      Elimina